NAKUPUJTE S RADOSTÍ PRO RADOST
Způsob objednání
Zboží můžete objednat přímo na našich internetových stránkách. Po odeslání Vaší objednávky Vás budeme co nejdříve telefonicky kontaktovat, abychom upřesnili detaily dodávky - termín, místo dodání, ... Samozřejmě je možné i objednání na našich telefonních číslech. Zboží můžete zakoupi i osobně v naší prodejně v Českém Brodě.
Platby za odebírané zboží
Platby za odebírané zboží lze realizovat následujícími způsoby:
- v hotovosti při převzetí zboží "na dobírku", kupující hradí náklady spojené s platbou ve výši 55,-Kč
- v hotovosti při převzetí zboží v naší kamenné prodejně v Českém Brodě, poplatek za platbu je 0,-Kč - zboží zakoupené za ceny v tomto e-shopu není možné platit kartou
- bankovním převodem předem. Zboží Vám bude odesláno do 2 pracovních dnů po připsání platby na náš účet, poplatek za platbu je 0,-Kč . Zboží je rezervováno pouze pro Vás, pokud neobdržíme Vaši platbu do 10 dnů, bude uvolněno zpět do prodeje! Děkujeme za pochopení.
Expedice zboží
OSOBNÍ ODBĚR na adrese:
Otevírací doba kamenné prodejny:
-
Po - Pá: 10:00 - 11:30 -přestávka- 12:30 - 17:00
Po - Pá: 10:00 - 11:30 -přestávka- 12:30 - 17:00
-
So: 08:30 - 11:30
DOPRAVA SPEDIČNÍ FIRMOU V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY:
V případě specifikace odběru zboží prostřednictvím spediční firmy bude zboží dodáno na uvedenou adresu do 7 pracovních dní. Při ceně nákupu do 4 999,-Kč hradí kupující část nákladů spojených s přepravou, max. však 95,-Kč. Při ceně nákupu nad 5 000,-Kč je doprava do 7 prac. dní zdarma.
V případě požadavku na dopravu do 4 prac. dní hradí kupující část nákladů spojených s přepravou. Při ceně nákupu do 4 999,- Kč hradí kupující 120,-Kč. Při ceně nákupu nad 5 000,-Kč hradí kupující 95,-Kč.
V případě požadavku na dopravu expres do 2 prac. dní hradí kupující část nákladů spojených ve výši 250,-Kč.
V případě, že Vámi vybrané zboží nebude dlouhodobě dostupné, vyhrazujeme si právo na stornování Vaší objednávky bez náhrady. O této skutečnosti Vás budeme obratem informovat. V případě, že by takováto situace nastala, se předem omlouváme.
Pokud se při dodávce zboží spediční firmou vyskytnou nesrovnalosti (např. nesouhlasí počet doručených balíků, deklarovaných v soupisce dopravce se skutečným počtem doručených balíků nebo je obal jednotlivých balíků poškozen) ihned proveďte o této nesrovnalosti s řidičem zápis, který bude přiložen k soupisce o převzetí. Reklamace poškozené zásilky bez tohoto zápisu nemůže být uznána! Obratem tuto informaci, spolu s kopií zápisu, zašlete na adresu naší provozovny. Po vzájemné dohodě Vám bude v nejbližším možném termínu expedováno nové zboží.